Biofinity Multifocal jsou měsíční multifokální čočky společnosti CooperVision, které jsou určeny k nápravě presbyopie (vetchozrakosti). Tato oční vada vzniká jako přirozený důsledek stárnutí lidského organismu a postihuje téměř každého člověka kolem čtyřicátého roku života. Způsobuje rozmazané vidění na krátké vzdálenosti.
Díky zvlhčující technologii si Biofinity Multifocal udržují vysokou smáčivost a působí proti vysychání očí. Čočky na sebe vážou vodu a tím pádem nedochází k jejich dehydrataci. Čočky zůstávají přirozeně vlhké a nevyžadují použití dalších lubrikačních látek (zvlhčujících očních kapek
Čoček v krabičce | 6 | Materiál | Comfilcon A |
---|---|---|---|
Plánovaná výměna (dní) | 30 | UV filtr | ne |
Zakřivení | 8.6 | Propustnost kyslíku (Dk/t) | 142 |
Průměr (mm) | 14,0 | Manipulační zbarvení | ano |
Výrobce | Cooper Vision | Obsah vody (%) | 48 |
Adice | +1,00 to +2,50 | Indikátor rub-líc | ne |
Dominance | Dominantní; Nedominantní | ||
Dioptrický rozsah | +6,00 to -8,00 (step 0,25 dpt. -6,00 to -8,00 step 0,50 dpt.) |
Čoček v krabičce | 6 | ||
---|---|---|---|
Materiál | Comfilcon A | ||
Plánovaná výměna (dní) | 30 | ||
UV filtr | ne | ||
Zakřivení | 8.6 | ||
Propustnost kyslíku (Dk/t) | 142 | ||
Průměr (mm) | 14,0 | ||
Manipulační zbarvení | ano | ||
Výrobce | Cooper Vision | ||
Obsah vody (%) | 48 | ||
Adice | +1,00 to +2,50 | ||
Indikátor rub-líc | ne | ||
Dominance | Dominantní; Nedominantní | ||
Dioptrický rozsah | +6,00 to -8,00 (step 0,25 dpt. -6,00 to -8,00 step 0,50 dpt.) |
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@prima-cocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |