Do ruky | |
---|---|
Balíkovna na adresu (dodání 1-2 dny) | 97 Kč |
WeDo v rámci ČR (dodání 1-2 dny) | 90 Kč |
Osobní vyzvednutí - ZDARMA | |
Poděbrady (ul. Revoluční 1017) - provoz. prima-čočky | 0 Kč |
Osobní vyzvednutí | |
Česká pošta - balík do Balíkovny (1-2 dny) | 68 Kč |
WeDo Point (dodání 2-3 dny) | 68 Kč |
Trvající | |
---|---|
Bankovním převodem | 0 Kč |
Při předání | |
Dobírka | 30 Kč |
Hotově při osobním odběru | 25 Kč |
Hotově při osobním odběru - Poděbrady | 0 Kč |
On-line platby, platby kartou | |
ThePay Platba kartou (MasterCard, Maestro, Visa), MojePlatba, eKonto, mPeníze, Platba24 | 0 Kč |
On-line platby, platby kartou - ThePay: on-line platby rychle, bezpečně a jednoduše. Mnoho platebních metod, od rychlého on-line převodu (Raiffeissen, Komerční banka, mBank, Fio Banka, Moneta, Česká spořitelna, ČSOB) až po přímou platbu kartou (MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron a Dinners Club). On-line platba je okamžitě evidována na účtu příjemce (našem e-shopu).
Jak online platba probíhá?
On-line převod: vyberete banku, ve které máte účet. Následně Vás systém přesměruje přímo na stránku Vašeho internetového bankovnictví, kde se přihlásíte tak, jak jste zvyklí. Platební příkaz je již předvyplněný a jen ho potvrdíte.
Platba kartou: stačí dát pokyn k platbě kartou (MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron a Dinners Club dle typu platební karty), zadat do formuláře údaje z platební karty a po potvrzení platby se peníze ihned odečtou z Vašeho účtu. Více o ThePay zde: www.thepay.cz
Bankovní převod
Bankovním převodem - (zboží expedujeme až po jeho zaplacení): Při volbě platby bankovním převodem si přímo z našich stránek můžete vytisknout objednávku. Na té je uvedeno číslo účtu 2300682612/ 2010 (Fio banka, a.s.) a také variabilní symbol (č. objednávky), který bude vaši platbu identifikovat. Objednané zboží expedujeme až v okamžiku připsání částky na náš účet.
WeDo - máte téměř 100% jistotu že Vaše zásilka bude doručena následující pracovní den, pokud ji máme skladem. Za objednané zboží zaplatíte buď převodem nebo on-line. Nebudete-li zastiženi, bude učiněn další pokus o doručení. WeDo vždy adresáty kontaktuje před doručením zásilky telefonicky - zašle SMS s tříhodinovým rozpětím dodání.
Balíkovna na adresu ( dříve Balík do ruky ) - Doručení zásilky v následující pracovní den po podání na vámi uvedenou adresu. Řidič vás před doručením bude kontaktovat po telefonu. Nebudete-li zastiženi, bude zásilka uložena na nejbližší Balíkovně nebo do boxu přístupného 24/7. O této skutečnosti byste měli být informováni tzv. výzvou k vyzvednutí zásilky. Více o službě Balíkovna zde: www.balíkovna.cz
OSOBNÍ PŘEVZETÍ
WeDo Uloženka – využijte rozsáhlou síť zmíněných poboček, určitě najdete nějakou ve vaší blízkosti. Platba je možná předem bankovním převodem (zdarma)
Balíkovna - pro vyzvednutí Balíku Do balíkovny můžete využít rychlé obsluhy na specializovaných přepážkách pošt i dalších partnerů jako např. SAZKA a další. Na poště stačí zvolit službu na vyvolávacím systému a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce.
Pokud zvolíte jednu z těchto služeb přijde vám sms zprávou HESLO, KÓD, kterým se budete prokazovat při vyzvednutí. Pokud si nemůžete zásilku vyzvednout osobně, stačí předat tyto údaje 3. osobě a ta sdělí vaše jméno a heslo při vyzvednutí zásilky na vámi zvoleném výdejním místě.
Zdarma - platba na místě v hotovosti nebo předem
provozovna Kup-čočky (Andrea Votavová)
Revoluční 1017
Poděbrady 29001
Tel.: 727 887 352
Otevírací doba Po - Pá 8:00 - 16:00 hod.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
UPOZORNĚNÍ: Většina zboží je skladem okamžitě, nebo do dvou pracovních dnů. Doporučujeme ovšem počkat na naše potvrzení, zda si zboží můžete vyzvednout, aby Vaše objednávka byla úplná. Toto potvrzení zasíláme buď e-mailem nebo sms zprávou.