Biotrue ONEday for Presbyopia jsou jednodenní multifokální kontaktní čočky speciálně navržené k řešení zrakových obtíží způsobených presbyopií neboli vetchozrakosti. Tato oční vada patří mezi projevy přirozeného stárnutí lidského organismu a způsobuje špatné vidění na malé vzdálenosti.
Nejnovější 3 zónový design využívá přirozené vlastnosti oka při zaostřování na daleké a blízké předměty, ale i předměty ležící ve střední vzdálenosti. Tím přináší efektivní řešení korekce zraku na všechny vzdálenosti.
Čočky jsou vyrobeny z HyperGelového materiálu Nesofilcon A, který spojuje vlastnosti klasického hydrogelu a silikon-hydrogelu – tedy vysoký obsah vody a značnou propustnost kyslíku.
Čoček v krabičce | 30 | Materiál | Nesofilcon A |
---|---|---|---|
Plánovaná výměna (dní) | 1 | UV filtr | ano |
Zakřivení | 8.6 | Propustnost kyslíku (Dk/t) | 42 |
Průměr (mm) | 14,2 | Manipulační zbarvení | ano |
Výrobce | Bausch & Lomb | Obsah vody (%) | 78 |
Adice | Low, High | Indikátor rub-líc | ne |
Dioptrický rozsah | +6,00 to -9,00 (step 0,25 dpt.) |
Čoček v krabičce | 30 | ||
---|---|---|---|
Materiál | Nesofilcon A | ||
Plánovaná výměna (dní) | 1 | ||
UV filtr | ano | ||
Zakřivení | 8.6 | ||
Propustnost kyslíku (Dk/t) | 42 | ||
Průměr (mm) | 14,2 | ||
Manipulační zbarvení | ano | ||
Výrobce | Bausch & Lomb | ||
Obsah vody (%) | 78 | ||
Adice | Low, High | ||
Indikátor rub-líc | ne | ||
Dioptrický rozsah | +6,00 to -9,00 (step 0,25 dpt.) |
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@prima-cocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |