Hrajete rádi golf, tenis, nebo milujete in-line? I malá dioptrická vada však může ovlivnit Váš sportovní výkon. I 0,5 dioptrie může zapříčinit zbytečné promáchnutí míče při ping pongu. Chcete si dopřát plnohodnotný požitek ze svých sportovních aktivit? Vyberte si kontaktní čočky pro sport. Poradíme Vám, jak je vybrat.
Výhody kontaktních čoček při sportu
Chcete být lepší než Vaši soupeři? Využijte výhodu kontaktních čoček. Kontaktní čočky Vás neomezují jako brýle. Poskytují lepší periferní vidění, než klasické brýle. Díky kontaktním čočkám máte širší zrakové pole, potenciálně větší ostrost každého oka a ostrost. Kontaktní čočky se Vám nezamlží. Budou chránit Váš zrak, Vy se můžete koncentrovat na výkon.
Věděli jste, že kontaktní čočky při fotbale nosil i český mág Jan Koller?
Jaké kontaktní čočky vybrat pro sport?
Pro sport jsou nejvhodnější jednodenní kontaktní čočky. Nemusíte mít strach, že je ztratíte a dají se snadno vyměnit. Doporučujeme Vám jednodenní čočky Acuvue, které jsou opatřeny UV filtrem.
Užijte si pohyb na plno a vyberte si jednodenní čočky.
Pro které sporty se kontaktní čočky nejvíce hodí?
Výhody kontaktních čoček poznáte při každém sportu. Opravdový komfort však pocítíte při běhání, raketových sportech, při míčových hrách, na in-linech i adrenalinových sportech.
Objednejte si kontaktní čočky pro sport ještě dnes a užijte si léto plné zábavy.
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@prima-cocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |