jsou určeny pro pacienty s oční vadou zvanou presbyopie, kdy nositel potřebuje korekci vidění na blízko i na dálku.
Takové kontaktní čočky mají více optických zón v soustředných kruzích, které přecházejí z jedné potřebné dioptrie do druhé – ve středu je většinou dioptrie na blízko, k okraji se dioptrie mění na hodnotu na dálku.
Jak funguje multifokální kontaktní čočka na různé vzdálenosti si můžete sami vyzkoušet na stránkách Ciba Vision o multifokálních čočkách (klikněte na talčítko "See how it works" a porovnejte: vpravo je ukázka vidění s multifokálními čočkami, vlevo můžete volit mezi monovision/bifokálními čočkami/dioptriemi na čtení).
Na krabičce multifokálních kontaktních čoček je kromě parametru dioptrie a zakřivení i parametr adice, značený většinou ADD. Dioptrie je v hodnotě potřebné na dálku, adice je hodnota na blízko. Oko se na přechod z dioptrie na blízko na dioptrii na dálku naučí přizpůsobit a automaticky volí správnou zónu čočky pro různě vzdálené objekty.
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@prima-cocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |