Oční kapky Starazolin HydroBalance mají prokazatelný a dlouhotrvající zvlhčující účinek. Působí rychle proti pocitu suchosti očí, jejich podráždění, únavě a pocitu písku pod očními víčky.
Užívají se hlavně v těchto případech:
- oči jsou vystaveny dráždivým vlivům - prašné či zakouřené prostředí; UV záření; horko (sauna); klimatizace; větrné prostředí; kosmetické prostředky a chlorovaná voda
- pokud máme sníženou frekvenci mrkání - sledování TV; čtení; práce na PC
- při syndromu suchého oka
- při používání kontaktních čoček
Před použitím si pozorně přečtěte příbalový leták
Stáhnout příbalový leták k produktu Starazolin HydroBalance 2x5 ml.
Velikost balení (ml) | 2x5 | Doba použití od otevření balení (měsíců) | 2 od otevření lahvičky (balení 2 lahvičky) |
---|---|---|---|
Výrobce | Polfa Warszawa S.A. | ||
Složení roztoku | hyaluronát sodný, chlorid sodný, kyselina boritá, tetraboritan sodný, disodná sůl EDTA, polyhexanid (PHMB) a vysoce čištěná voda |
Velikost balení (ml) | 2x5 | ||
---|---|---|---|
Doba použití od otevření balení (měsíců) | 2 od otevření lahvičky (balení 2 lahvičky) | ||
Výrobce | Polfa Warszawa S.A. | ||
Složení roztoku | hyaluronát sodný, chlorid sodný, kyselina boritá, tetraboritan sodný, disodná sůl EDTA, polyhexanid (PHMB) a vysoce čištěná voda |
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@prima-cocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |