UNItears bez konzervačních látek - Umělé slzy pro citlivé oči
Tyto umělé slzy mají ochranný, epitelizační a zvlhčující účinek.Umělé slzy první volby s pantenolem. S ochranným epitelizačním a zvlhčujícím účinkem.
Použití:
- je ideálním přípravkem pro nositele kontaktních čoček a pro osoby s citlivýma očima
- pomáhá také k úlevě při svědění a nepříjemných pocitech (štípání, pálení, pocit písku v očích) doprovázejících prostá podráždění oka větrem, prachem, kouřem, znečistěným ovzduším atd.
- slouží také ke zmírnění oční únavy způsobené dlouhodobým čtením, řízením motorových vozidel, sledováním obrazovky televize nebo monitoru počítače.
Dávkování:
- Doporučená dávka je 1 kapka 2 až 3-krát denně, může se však kapat i častěji. UNItears bez konzervačních látek je možné používat dlouhodobě.
Velikost balení (ml) | 10 | Doba použití od otevření balení (měsíců) | 3 |
---|---|---|---|
Výrobce | Unimed Pharma | ||
Složení roztoku | Hypromelóza 5 mg v 1 ml, dexpantenol, chlorid sodný, dihydrát edetanu disodného, čištěná voda |
Velikost balení (ml) | 10 | ||
---|---|---|---|
Doba použití od otevření balení (měsíců) | 3 | ||
Výrobce | Unimed Pharma | ||
Složení roztoku | Hypromelóza 5 mg v 1 ml, dexpantenol, chlorid sodný, dihydrát edetanu disodného, čištěná voda |
Telefon: 727 887 352
E-mail: info@prima-cocky.cz
Andrea Votavová
Revoluční 1017
290 01 Poděbrady
Cookies se používají k ukládání vašeho nastavení a preferencí, analýze návštěvnosti našich stránek, zprostředkování funkcí sociálních médií a k personalizaci obsahu a reklam. Informace o užívání našich stránek také sdílíme s našimi partnery z oblasti sociálních médií, reklamy a analytiky.
Technické cookies Tyto cookies jsou potřebné pro Váš pohodlný nákup a správné fungování e-shopu. |
|
Google Ads Platforma pro reklamu ve vyhledávání, bannerovou reklamu, YouTube reklamu, retargeting, měření konverzí. |
|
Google Analytics Analytický a marketingový nástroj pro zjišťování chování uživatele na stránce, za účelem návrhu lepšícho rozvržení, funkcionalit a dalšího vylepšování stránek, profilování uživatele a cílení personalizované reklamy. |
|
Smartsupp Nástroj pro instantní komunikaci s klientem |
|
Seznam.cz Retargeting pro lepší cílení reklamy. |
|
Facebook Slouží k lepšímu zacílení reklamy v rámci reklamní sítě Facebook |